Керування бізнесом, CRM, Service Desk

Ефективність роботи підприємства залежить не тільки від кваліфікації співробітників, але і від спеціальних програмних інструментів, розроблених для спрощення і автоматизації різних корпоративних завдань. До таких завдань можна віднести будь-які процеси, пов’язані з підприємством: документообіг, робота з персональними даними співробітників, фінансова звітність, оптимізація витрат часу, тайм-менеджмент і багато іншого.

imgonline-com-ua-Resize-GKJ8vzODZL

1С-Битрикс

1c-bitrix_logo

1С-Бітрікс – створення програмних продуктів, необхідних для управління і контролю масштабними web-проектами і інформаційними багатофункціональними системами, які допомагають вести комерційну діяльність в Інтернеті.

 

Бітрікс24

7233a244e56e3aa9a47115f1c6f69f55

CRM система 1С-Бітрікс визнаного лідера в сфері розробки програмного забезпечення для вирішення широкого спектра корпоративних завдань

Zoho

zoho

Zoho Corporation Pvt. Ltd. – це розробник систем управління IT-активами на підприємствах, що пропонує сучасні і великі рішення щодо ефективного і рентабельного менеджменту мережевих інфраструктур.

Atlassian

atlassian

Atlassian – Компанія займається розробкою програмного забезпечення для планування, управління бізнес-процесами, інструментів для командної роботи в будь-яких галузях в тому числі і для команд розробників програмного забезпечення.

ManageEngine ServiceDesk

448001-manageengine-servicedesk-plus-logo

ManageEngine ServiceDesk – ПЗ для служби ІТ-підтримки, управління технічним обслуговуванням і активами.

JIRA Service Desk

Без названия (3)

JIRA Service Desk – програмне забезпечення для надання ІТ-послуг і обслуговування клієнтів

http://contact-bg-min

Потрібна консультація?

Якщо ви не знаєте, який продукт найкраще підійде, зверніться до наших консультантів